گزارش تصویری از مراسم تشییع استاد محمدرضا شجریان+عکس و فیلم و اهنگ

گزارش تصویری از مراسم تشییع جنازه استاد محمدرضا شجریان+عکس و فیلم
بهترین آهنگ های شجریان
استاد محمدرضا شجریان پس از تحمل دوره طولانی بیماری عصر امروز (پنجشنبه) در بیمارستان جم تهران روز اربعین پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۹ درگذشت.
استاد محمد رضا شجریان آخرین بار در ۱۴ مهر ۹۹ به علت شرایط نامناسب جسمی بار دیگر در بخش آی سی یو بیمارستان جم بستری شده بود.
استاد محمدرضا شـجریان درگذشت
▪️ساعتی پیش استاد محمدرضا شجـریان ، در بیمارستان جم تهران درگذشت. این خبر طبق شنیده‌ها از منابع موثق تایید شده است.
خسروی آواز ایران در ۱۴ مهر با شرایط عمومی قلبی و ریوی و تنفسی ناپایدار و افت سطح هوشیاری، افت فشار خون و پلاکت در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده بود.مراسم خاکسپاری استاد محمدرضا شجریان
استاد شجریان همچنین از ۲۵ مرداد سال جاری به مدت ۱۰ روز به دلیل افت سطح هوشیاری و شوک سپتیک در بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان بستری بود.
وی بهمن سال گذشته نیز به علت بروز مجدد اختلالات ریوی ناشی از بیماری قلبی در بیمارستان جم بستری شد و بامداد روز جمعه دوم اسفند ۹۸ همایون شجریان فرزند وی با انتشار تصویری از نمایشگر علایم حیاتی پدر از دوستداران وی رفع نگرانی کرد.
خسرو آواز ایران، پنجم فروردین سال جاری با حال عمومی مناسب از بیمارستان ترخیص شد و بر اساس اعلام هیات مدیره بیمارستان جم اقدامات درمانی وی زیر نظر پزشکان معالج در خارج از بیمارستان انجام گرفت.
استاد شجریان برجسته‌ترین هنرمند عرصه آواز و موسیقی سنتی کشور است و از وی با عنوان «خسرو آواز ایران» یاد می‌شود.
پیکر زنده‌یاد شجریان طبق برنامه‌ریزی برای تدفین و خاکسپاری به زادگاهش مشهد مقدس منتقل خواهد شد.
اسامی فرزندان استاد محمدرضا شجریان و بیوگرافی آنهابیوگرافی فرزندان استاد محمدرضا شجریان
با درگذشت استاد شجریان در ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ما در سایت حرف تازه ،قبلا بیوگرافی محمدرضا شجریان را منتشر کردیم و حالا به معرفی و بیوگرافی کامل و عکس های همسر اول و دوم و فرزندانش می پردازیم.
استاد شجریان متولد ۱ مهر ۱۳۱۹ در مشهد از خوانندگان سنتی خوان و موسیقی اصیل ایرانی است که در زمینه قرائت قرآن و خوشنویسی نیز تبحر داشته و در شغل معلمی نیز خدمت کرده بود.
او به خسرو آواز ایران شهرت داشته و در خانواده ۸ نفره بهخ دنیا امده و ۱ خواهر به نام نسرین و چهار برادر بنامهای سیامک و علیرضا ، امیر و احمدعلی دارد
همسران استاد محمدرضا کیست
شجریان دو بار ازدواج کرده و صاحب ۵ فرزند می باشد. وی در ازدواج اولش با خانم فرخنده گل افشان متولد ۱۳۱۷ در سال ۱۳۴۰ وصلت کرد که از ایشان صاحب یک فرزند پسر به نام همایون شجریان و ۳ دختر بنام های مژگان و فرزانه (راحله) و افسانه می باشد.بیوگرافی همسران استاد شجریان
استاد شجریان از همسر اولش در سال ۱۳۷۰ جدا شد و یک سال بعد با خانم کتایون خوانساری متولد ۱۳۴۴ که خواهر همسر همایون شجریان بود ازدواج کرد که حاصل این ازدواج یک پسر به نام رایان استهمایون شجریان متولد ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران، که در حرفه نوازندگی و خوانندگی فعالیت داردمژگان شجریان طراح گرافیک، نقاش، خواننده و نوازندهٔ سه‌تار و دختر محمد رضا شجریان استاد آواز ایران در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۴۸ تهران به دنیا آمده و فارغ‌التحصیل کارشناسی نقاشی و کارشناسی ارشد ارتباط تصویری (گرافیک) از دانشگاه آزاد اسلامی است و علاوه بر آن نیز کارشناسی موسیقی از دانشگاه هنر دارد.
رایان شجریان متولد ۱۳۷۲ و راحله و افسانه شجریان نیز فرزندان استاد هستندبهترین آهنگهای محمدرضا شجریان + بهترین اهنگهای شجریان سال 99 و 2020

دانلود آهنگ تو که نازنده بالا دلربایی محمدرضا شجریان
دانلود آهنگ بیداد محمدرضا شجریان
دانلود آهنگ برسان باده که غم روی نمود ای ساقی محمدرضا شجریان
دانلود آهنگ همراه شو عزیز محمدرضا شجریان
دانلود آهنگ دلبر برفت و دلشدگان را خبر نکرد محمدرضا شجریان
دانلود آهنگ محمدرضا شجریان ای مه من ای بت چین ای صنم
دانلود آهنگ خانه ام آتش گرفته است آتشی جانسوز محمدرضا شجریان
دانلود آهنگ ساقی بیا که عشق ندا میکند بلند محمدرضا شجریان
دانلود دعای ربنا محمدرضا شجریان
دانلود آهنگ محمدرضا شجریان این دهان بستی دهانی باز شد


گزارش تصویری از مراسم تشییع جنازه استاد محمدرضا شجریان+عکس و فیلم
مراسم تشییع محمدرضا شجریان
بهترین و برترین و زیباترین آهنگهای محمدرضا شجریان 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *